Jak oszczędzać w czasach kryzysu? Rola systemów ERP i MES w wyliczaniu TKW

Baza wiedzy Jak oszczędzać w czasach kryzysu? Rola systemów ERP i MES w wyliczaniu TKW
Webinar „Jak oszczędzać w czasach kryzysu” podejmuje temat roli systemów ERP i MES w wyliczaniu co składa się na całkowity koszt własny sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem TKW (Technicznego Kosztu Wytworzenia).

Dowiedz się:

  • dlaczego warto monitorować koszty,
  • w jaki sposób je klasyfikować,
  • i jakie efekty możemy uzyskać dzięki temu.

Porównaliśmy różne podejścia do rejestracji z uwzględnieniem aspektów efektywności i dokładności oraz przyjrzeliśmy się dynamice pomiędzy pojęciem kosztu oraz straty, z punktu widzenia procesowego oraz finansowego.

Ponadto przytoczyliśmy wiele ciekawych przykładów i case studies, któe sanowią doskonałą inspirację do tego, gdzie jeszcze szukać się potencjalnych oszczędności, możliwych do uzyskania, gdy zaczniemy właściwie monitorować TKW.

 

Bezpłatna konsultacja

Umów się na bezpłatną prezentację lub rozmowę na wskazany przez Ciebie temat.


    Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przez Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązują na niej Polityka prywatności i Regulamin świadczenia usług Google.

    Jak przebiega proces bezpłatnej konsultacji?

    Uzupełniasz 
i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.