Webinary

Każdy typ produkcji ma charakterystyczne dla siebie wyzwania i tak jest także z firmami, gdzie pierwsza cześć procesu wytwarzania operuje na wsadach produktu a druga część procesu zajmuje się pakowaniem tego produktu do opakowań jednos…

Zobacz poprzednie webinary

Chcesz dowiedzieć się więcej? W naszej Bazie Wiedzy znajdziesz artykuły i webinary przygotowane przez ekspertów, które pozwolą Ci poszerzyć wiedzę.

Jak są prowadzone webinary ImFactory?

 

Organizowane przez ImFactory webinary dla biznesu to wirtualne spotkania, prowadzone cyklicznie za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Organizujemy przynajmniej jedno tego typu wydarzenie na kwartał. Każdy webinar trwa około 45 minut i składa się z prezentacji prowadzonych przez naszych prelegentów oraz sesji Q&A, podczas której prowadzący odpowiadają na zadane w trakcie trwania webinaru pytania od uczestników.

 

Informacje o najbliższych webinarach dla przedsiębiorstw znajdziesz na stronie ImFactory, a także na naszych social mediach oraz w kanałach informacyjnych firmy ASTOR. 

 

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w webinarze?

 

Udział w naszych webinarach jest bezpłatny. Wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny, dostępny na stronie wydarzenia. Nie musisz podawać nam szczegółowych danych, poprosimy tylko o Twoje imię i nazwisko, służbowy adres e-mail i nazwę firmy. Dzień wcześniej oraz na godzinę przed wydarzeniem, wyślemy Ci przypomnienie, a po skończonym spotkaniu otrzymasz od nas pełne nagranie webinaru.  

 

Nie możesz uczestniczyć w naszym webinarze?

Nic straconego. Możesz obejrzeć nagranie w dogodnym dla Ciebie czasie. Wszystkie dotychczasowe webinaria znajdziesz w naszej Bazie Wiedzy lub na YouTube. Możesz też sięgnąć do naszych artykułów eksperckich, w których szczegółowo opisujemy wybrane zagadnienia z poszczególnych webinarów dla firm produkcyjnych 

 

Jakie tematy poruszamy w webinarach?

 

Prowadzone przez Im Factory webinary obejmują zarówno zagadnienia biznesowe, jak i techniczne. Przykładamy dużą wagę do tego, by poruszane tematy nawiązywały do realnych problemów i wyzwań, z jakimi zmagają się polskie i zagraniczne firmy produkcyjne. Prowadzimy webinary o cyfrowej transformacji, webinary z zarządzania produkcją czy webinary dla przedsiębiorców dotyczące nowoczesnych narzędzi i systemów wspierających firmy produkcyjne.  

 

Dzięki współpracy z przedsiębiorstwami z różnych branż, wiemy jakiej wiedzy i rozwiązań najczęściej im brakuje – na te potrzeby staramy się odpowiadać poprzez dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniem. 

 

Przykładamy dużą wagę do tego, aby prezentowane treści poparte były przykładami rzeczywistych przypadków i przedstawione w szerszym kontekście, powiązanym z  bieżącą sytuacją geopolityczną i gospodarczą. Dbamy o to, by proponowane w webinarach dla firm produkcyjnych rozwiązania były kompleksowe, dawały możliwość indywidualnego dopasowania oraz nie zamykały drogi do dalszego rozwoju.  

 

Dla kogo przeznaczone są nasze webinary?

 

Organizujemy przede wszystkim webinary dla branży produkcyjnej, ale na naszych spotkaniach każdy jest mile widziany. Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę, serdecznie zapraszamy!  

 

Ponieważ poruszamy zróżnicowane tematy, grono naszych odbiorców jest naprawdę szerokie – to zarówno prezesi, właściciele i dyrektorzy firm, jak i specjaliści z różnych działów związanych z produkcją czy studenci uczelni technicznych.  

 

Szczególnie polecamy organizowane przez Imfactory webinary dla firm osobom zarządzającym przedsiębiorstwami produkcyjnymi, managerom i kierownikom produkcji, IT, UTR, Działom Planowania, Doskonalenia, Jakości czy Działom Automatyki.  

 

Dlaczego warto regularnie brać udział w webinarach ImFactory?

 

Regularne uczestnictwo w naszych bezpłatnych webinarach to stały dostęp do fachowej wiedzy. Zapewniamy szczegółowe analizy różnych zagadnień, poparte wiarygodnymi badaniami i przykładami z życia, zwizualizowane za pomocą czytelnych grafik.  

 

Podczas naszych spotkań online z zarządzania produkcją znajdziesz wiele inspiracji i pomysłów, poznasz bieżące trendy i nowinki, zobaczysz jak Twoja firma wypada na tle innych i dowiesz się, co zrobić, żeby skorzystać z ich doświadczeń i nie powielać najczęstszych błędów.  

 

Podczas webinaru nie poruszyliśmy ważnej dla Ciebie kwestii lub coś jest nie jasne?  

Śmiało możesz nas o to zapytać! Pod koniec każdego spotkania rezerwujemy czas przeznaczony specjalnie dla naszych gości. Podczas sesji Q&A masz możliwość dopytania prowadzących o wszystkie zagadnienia związane z tematem danego webinaru, które są dla Ciebie istotne.  

 

Twoje zdanie ma znaczenie!  

Po skończonym webinarze poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety. Pomoże nam ona udoskonalać kolejne materiały, które dla Ciebie tworzymy.  

Możesz też zgłaszać propozycje własnych tematów. W miarę możliwości postaramy się je uwzględnić planując kolejne cykle webinarów. Wszelkie sugestie i pomysły prosimy przesyłać na adres: Iwona.Jakielska@imfactory.com.pl 

Kto prowadzi webinary ImFactory?

Nasze webinary online przygotowywane i prowadzone są przez konsultantów ImFactory oraz zapraszanych przez nas Partnerów Merytorycznych, którzy specjalizują się w poruszanych zagadnieniach. To eksperci w swoim fachu, którzy mogą pochwalić szeroką wiedzą m.in. w zakresie prowadzenia projektów, agile, cyfrowej transformacji ale także Lean i SixSigma. Posiadają doświadczenie w zarzadzaniu projektami, poparte odpowiednimi certyfikatami, a ich wiedza nie ogranicza się jedynie do teorii. Zobacz, z kim spotkasz się na webinarach ImFactory. Poznaj naszych prelegentów:
Webinary

Grzegorz Fijałka

Partner | Business Development, ImFactory. AVEVA MES Competence Center CEE
Absolwent Politechniki Krakowskiej, Wydziału Mechanicznego (kierunek: Automatyzacja Procesów Wytwarzania) oraz studiów podyplomowych z zarządzania produkcją w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie, a także studiów podyplomowych z zarządzania ryzykiem, prognozowania, planowania strategicznego i foresight w Collegium Civitas w Warszawie. Specjalista m.in. w zakresie oprogramowania przemysłowego, technologii 4.0, Map Cyfrowej Transformacji Produkcji. Szeroki zakres kompetencji rozwijał przez wiele lat poprzez pełnienie różnorodnych funkcji od specjalisty ds. wsparcia technicznego i sprzedaży, trenera, kierownika projektów aż do Dyrektora ASTOR Consulting, rozwoju formuły Account Managment w ASTOR. Aktualnie jako Partner w ImFactory odpowiada za szeroko rozumiany rozwój biznesu organizacji. Pasjonat nowych technologii, kreatywnych pomysłów i zwinnego działania.
Webinary

Michał Zieliński

Partner | Digital Consulting
Absolwent Kierunku Automatyka i Robotyka oraz studiów podyplomowych Lean Six Sigma Black Belt na Politechnice Gdańskiej. Partner w ImFactory, Menadżer Projektów, Kierownik działu Digital Consulting. W zespole ImFactory zajmuje się budowaniem wizji rozwoju systemów informatycznych w środowiskach produkcyjnych oraz ewaluacją poziomu cyfryzacji przedsiębiorstw wraz z planowaniem ich drogi Cyfrowej Transformacji. Przeprowadzone projekty rozciągają się od instalacji przeznaczonych do nadzoru i monitoringu, aż po wdrożenia kompletnych zintegrowanych systemów zarządzania produkcją.
Webinary

Paweł Firek

Manager | Business Development (CEE)
Absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Śląskiej. Od 15 lat zajmuje się oprogramowaniem przemysłowym, w różnych obszarach: od technicznego, przez sprzedażowy oraz marketingowo-rozwojowym. Rozwijał współpracę z globalnymi koncernami m.in. ArcelormMittal Poland, grupa Electrolux. Obecnie skupia się na wsparciu w cyfryzacji polskich przedsiębiorstw produkcyjnych z zespołem Improvement Factory oraz rozwojem rynku systemów MES w Europie Środkowej i Wschodniej jako Centrum Kompetencji AVEVA MES.
Webinary

Aleksander Paul

Kierownik Projektów | Dział Realizacji
Absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Gdańskiej. Obecnie Project Manager, a wcześniej Developer aplikacji przemysłowych dla produkcji. Dzięki zdobytemu doświadczeniu z zakresu tworzenia systemów IT potrafi budować rozwiązania, które umożliwiają osiąganie przez klienta wymiernych korzyści biznesowych. Poza zadaniami developerskimi odpowiedzialny jest również za zarządzanie projektami oraz dobór zasobów IT w zespole Improvement Factory.
Webinary

Tomasz Ziąbka

CEO „ABZ Energia” | Prezes Zarządu „ABZ Consulting Sp. z o.o.

Ponad 20 letnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich w branżach związanych z nowymi technologiami oraz aspektami energetycznymi, w szczególności efektywności energetycznej.
Ekspert KSU w zakresie projektów innowacyjnych i efektywności energetycznej. Absolwent wydziału Elektroniki i Elektrotechniki Politechniki Łódzkiej – mgr inż. Automatyki i robotyki. Dyplom Studium Menedżerskiego MMBA firmowany przez Uniwersytet Łódzki i University of Maryland. Osobiście zrealizował kilkadziesiąt projektów audytorsko – doradczych w zakresie efektywności energetycznej dużych przedsiębiorstw.

Webinary

Tomasz Kubach

Konsultant | PM-TK

Doświadczony menedżer z zakresu zarządzania produkcją. Od wielu lat tworzący programy zwiększania wydajności produkcji oraz optymalizacji wykorzystania zasobów. Popularyzator zwinnych metod zarządzania w prowadzeniu projektów. Twórca wielu wdrożonych z sukcesem rozwiązań z zakresu przemysłu 4.0. Konsultant ImFactory z zakresie tworzenia architektury zaawansowanych systemów klasy MES.

Bezpłatna Konsultacja

Sprawdź, czy Cyfrowa Transformacja 
jest odpowiedzią na potrzeby Twojej Firmy

Na jakie tematy możesz
z nami porozmawiać?

  • Jak zbudować strategię Cyfrowej Transformacji przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Mapy Drogowej i metodyki ADMA.
  • Jak uzyskać rzeczywiste i wiarygodne dane o procesach produkcyjnych.
  • Jak monitorować i zwiększać efektywność produkcji.
  • Jak ograniczyć lub wyeliminować obieg papierowych dokumentów na produkcji.
  • Jak zapewnić zgodność z normami, wymaganiami branżowymi i regulacjami prawnymi.
  • Jak zapewnić elastyczne i skalowalne środowisko informatyczne dla rozwijającego się biznesu.
  • Jak zintegrować produkcję z systemem ERP.
  • Jak obniżyć koszty posiadania wielu zróżnicowanych rozwiązań IT na produkcji.
  • Jak wesprzeć proces zmiany i adaptacji nowych technologii w organizacji.
  • Jak skutecznie planować i harmonogramować produkcję.
  • Jak przeprowadzić migrację starych, niewspieranych i niebezpiecznych systemów legacy.

    Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przez Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

    Jak przebiega proces bezpłatnej Konsultacji?

    Uzupełniasz 
i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.

    Bezpłatna Konsultacja

    Dziękujemy za przesłanie formularza.

    Nasz opiekun skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego, aby dowiedzieć się więcej o Twoich wyzwaniach i umówić termin spotkania z konsultantem najlepiej dopasowanym do Twoich potrzeb.

    Uzupełniasz 

    i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.

    W czasie oczekiwania zachęcamy do wejścia na Baza Wiedzy ImFactory, na której znajdziesz wiele ciekawych webinarów, artykułów oraz case studie, które wprowadzą w świat Cyfrowej Transformacji

    Zamknij

    Jak przebiega proces bezpłatnej Konsultacji?

    Uzupełniasz 
i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.