Webinar
11 czerwiec 2025, godz. 11:00-11:45 | Online

Produkcja bez przestojów dzięki APS: optymalne zarządzanie zasobami
i materiałami

Zapisz się na webinar

O webinarze

Skuteczne planowanie produkcji wymaga zrównoważonego podejścia: bieżącej kontroli nad wydajnością zasobów produkcyjnych – maszyn, urządzeń i zespołów – oraz efektywnego zarządzania dostępnością materiałów. Braki materiałowe mogą prowadzić do kosztownych przestojów i niewykorzystania zasobów, natomiast nadmierne magazynowanie niepotrzebnie obciąża koszty operacyjne.

Podczas webinaru pokażemy, jak system APS (Advanced Planning and Scheduling) wspiera budowanie harmonogramów produkcji, które dynamicznie reagują na ograniczenia zasobowe i potrzeby materiałowe. W tym, jak APS umożliwia zapobieganie przestojom spowodowanym brakiem surowców oraz jednocześnie niepotrzebnemu przewymiarowaniu magazynów, planując zakupy zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu.

Uczestnicy dowiedzą się, jak dzięki zaawansowanemu planowaniu można:

Na praktycznych przykładach pokażemy, jak APS wspiera realizację celów operacyjnych i finansowych przedsiębiorstwa.

Agenda webinaru

11:00 – 11:10 | Wprowadzenie

  • Znaczenie zrównoważonego zarządzania dostępnością materiałów i wydajnością zasobów.

11:10 – 11:30 | Pokaz planowania w APS:

  • Jak diagnozować i zapobiegać przestojom spowodowanym brakiem surowców oraz planować zakupy według faktycznego harmonogramu produkcji.
  • Monitorowanie skuteczności planu: analiza KPI, śledzenie poziomu zapasów, terminowości realizacji zleceń i wykorzystania zasobów.

11:30 – 11:45 | Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)

Dla kogo jest ten webinar?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem. Webinar szczególnie polecany dla:
•Dyrektorów i kierowników produkcji
•Dyrektorów operacyjnych
•Dyrektorów zakładów
•Dyrektorów finansowych
•Controllingu
•Dyrektorów i kierowników planowania
•Menadżerów ds. cyfryzacji

Informacje organizacyjne

Kiedy:

11 czerwiec 2025, godz. 11:00-11:45

Gdzie:

Online – link do webinaru otrzymasz po rejestracji

Koszt:

Bezpłatnie

Język:

Polski

Materiały:

Wszyscy uczestnicy otrzymają nagranie webinaru, prezentacje oraz dodatkowe materiały merytoryczne.

Zwiększ wydajność produkcji nawet o 30%

Poznaj sprawdzone rozwiązania MES, które zrewolucjonizują Twoją fabrykę

Skontaktuj się z nami

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące webinarów ImFactory.

1. Jak są prowadzone webinary ImFactory?

Organizowane przez ImFactory webinary dla biznesu to wirtualne spotkania, prowadzone cyklicznie za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Organizujemy przynajmniej jedno tego typu wydarzenie na kwartał. Każdy webinar trwa około 45 minut i składa się z prezentacji prowadzonych przez naszych prelegentów oraz sesji Q&A.

2. Skąd dowiem się o nadchodzących webinarach?

Informacje o najbliższych webinarach dla przedsiębiorstw znajdziesz na stronie ImFactory, a także na naszym profilu na LinkedIn oraz w kanałach informacyjnych firmy ASTOR.

3. Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w webinarze?

Udział w naszych webinarach jest bezpłatny. Wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny, dostępny na stronie wydarzenia. Nie musisz podawać nam szczegółowych danych, poprosimy tylko o Twoje imię i nazwisko, służbowy adres e-mail i nazwę firmy. Dzień wcześniej oraz na godzinę przed wydarzeniem, wyślemy Ci przypomnienie.

4. Co jeśli przegapię webinar?

Nagrania naszych webinarów możesz obejrzeć w dogodnym dla Ciebie czasie. Wszystkie dotychczasowe webinaria znajdziesz w naszej Bazie Wiedzy lub na YouTube. Możesz też sięgnąć do naszych artykułów eksperckich, w których szczegółowo opisujemy wybrane zagadnienia z poszczególnych webinarów dla firm produkcyjnych.

5. Jakie tematy poruszamy w webinarach?

Prowadzone przez Im Factory webinary obejmują zarówno zagadnienia biznesowe, jak i techniczne. Przykładamy dużą wagę do tego, by poruszane tematy nawiązywały do realnych problemów i wyzwań, z jakimi zmagają się polskie i zagraniczne firmy produkcyjne. Prowadzimy webinary o cyfrowej transformacji, webinary z zarządzania produkcją czy webinary dla przedsiębiorców dotyczące nowoczesnych narzędzi i systemów wspierających firmy produkcyjne.

6. Co wyróżnia nasze webinary?

Dzięki współpracy z przedsiębiorstwami z różnych branż, wiemy jakiej wiedzy i rozwiązań najczęściej im brakuje – na te potrzeby staramy się odpowiadać poprzez dzielenie się naszą wiedzą i doświadczeniem. Przykładamy dużą wagę do tego, aby prezentowane treści poparte były przykładami rzeczywistych przypadków i przedstawione w szerszym kontekście, powiązanym z bieżącą sytuacją geopolityczną i gospodarczą. Dbamy o to, by proponowane w webinarach dla firm produkcyjnych rozwiązania były kompleksowe, dawały możliwość indywidualnego dopasowania oraz nie zamykały drogi do dalszego rozwoju.

7. Dla kogo przeznaczone są webinary ImFactory?

Organizujemy przede wszystkim webinary dla branży produkcyjnej, ale na naszych spotkaniach każdy jest mile widziany. Ponieważ poruszamy zróżnicowane tematy, grono naszych odbiorców jest naprawdę szerokie – to zarówno prezesi, właściciele i dyrektorzy firm, jak i specjaliści z różnych działów związanych z produkcją czy studenci uczelni technicznych. Szczególnie polecamy organizowane przez Imfactory webinary dla firm osobom zarządzającym przedsiębiorstwami produkcyjnymi, managerom i kierownikom produkcji, IT, UTR, Działom Planowania, Doskonalenia, Jakości czy Działom Automatyki.

8. Dlaczego warto regularnie brać udział w webinarach ImFactory?

Regularne uczestnictwo w naszych webinarach to stały dostęp do fachowej wiedzy. Zapewniamy szczegółowe analizy różnych zagadnień, poparte wiarygodnymi badaniami i przykładami z życia, zwizualizowane za pomocą czytelnych grafik. Podczas naszych spotkań online z zarządzania produkcją znajdziesz wiele inspiracji i pomysłów, poznasz bieżące trendy i nowinki, zobaczysz jak Twoja firma wypada na tle innych i dowiesz się, co zrobić, żeby skorzystać z ich doświadczeń i nie powielać najczęstszych błędów.

9. Czy podczas webinaru można zadawać pytania?

Pod koniec każdego spotkania rezerwujemy czas na sesję Q&A, podczas której prowadzący odpowiadają na zadane w trakcie trwania webinaru pytania od uczestników. Możesz wtedy zapytać o wszystkie zagadnienia związane z tematem danego webinaru, które są dla Ciebie istotne. Jeśli nie zdążysz zadać pytania lub już po zakończeniu spotkania pojawią się kolejne, możesz się z nami skontaktować w dowolnym momencie. Nasi eksperci chętnie pomogą.

10. Czy mogę zgłaszać sugestie dotyczące webinarów?

Zdecydowanie tak. Twoje zdanie ma dla nas znaczenie. Wszelkie sugestie i pomysły prosimy przesyłać na adres: Iwona.Jakielska@imfactory.com.pl Po skończonym webinarze poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety. Pomoże nam ona udoskonalać kolejne materiały, które dla Ciebie tworzymy. Możesz też zgłaszać propozycje własnych tematów. W miarę możliwości postaramy się je uwzględnić planując kolejne cykle webinarów.

11. Jakie wymagania techniczne trzeba spełnić, aby uczestniczyć w webinarze?

Nie ma żadnych szczególnych wymagań. Wystarczy dostęp do Internetu i bieżąca wersja przeglądarki. Nasze webinary prowadzone są za pośrednictwem platformy Click Meeting. W razie jakichkolwiek problemów technicznych można skorzystać z Centrum Pomocy Clickmeeting.

Zarejestruj się na bezpłatny webinar

Produkcja bez przestojów dzięki APS: optymalne zarządzanie zasobami i materiałami
Termin: 11.06.2025 r. środa w godz. 11:00 – 11:45 online

Zapisz się na webinar
Bezpłatna konsultacja

Umów się na bezpłatną prezentację lub rozmowę na wskazany przez Ciebie temat.


    Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przez Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązują na niej Polityka prywatności i Regulamin świadczenia usług Google.

    Jak przebiega proces bezpłatnej konsultacji?

    Uzupełniasz 
i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.