ImGo – cyfryzacja obiegu informacji w zarządzaniu zasobami

Połączenie najlepszych praktyk w obszarze narzędzi, procesów i ludzi, pozwalające na przełożenie celów i planów dotyczących zasobów przedsiębiorstwa na codzienne
zadania.

ImGo to system cyfrowego, mobilnego obiegu informacji i raportowania dla wsparcia procesów zarządzania i nadzoru nad obiektami, pracownikami oraz zasobami organizacji.

System ImGo posiada bogaty zestaw funkcjonalności pozwalający na efektywne wsparcie obiegu informacji każdym z trzech poziomów funkcjonowania firmy:

Warstwa, w której realizowane są konkretne zlecenia i zadania. Odpowiada za wykonanie planów i jest źródłem wszelkich informacji na temat przebiegu procesu, realizacji produkcji i jakości produktu.

ImGo zapewnia użytkownikom informacje o bieżących zadaniach do wykonania oraz pozwala na wprowadzenie do systemu wymaganych informacji związanych z danym zadaniem lub zasobem przedsiębiorstwa.

Warstwa, w której sprawowana jest bezpośrednia kontrola nad bieżącym przebiegiem procesu i realizacją aktualnego planu produkcji. Na tym poziomie monitorowana jest efektywność zarówno całych linii produkcyjnych jak i poszczególnych gniazd roboczych.

ImGo wspiera kierowników zespołów, kierowników utrzymania ruchu, mistrzów, brygadzistów etc. Zapewnia im informacje niezbędne do analizy bieżącej realizacji zadań i planów jak i możliwość zarządzania operacyjnego.

Warstwa odpowiedzialna za sprawowanie nadzoru, monitoring realizacji produkcji i zarządzanie operacjami. Na tym poziomie rozliczany jest poziom wykonania dotychczasowych planów oraz wyznaczane są nowe cele na przyszłość.

ImGo wspiera poziom zarządczy głównie poprzez raportowanie stanu procesów produkcyjnych i utrzymaniowych na podstawie aktualnych, wiarygodnych i jednoznacznych danych.

ImGo

System ImGo posiada bogaty zestaw funkcjonalności pozwalający na efektywne wsparcie obiegu informacji każdym z trzech poziomów funkcjonowania firmy:

1. Poziom produkcyjny

Warstwa, w której realizowane są konkretne zlecenia i zadania. Odpowiada za wykonanie planów i jest źródłem wszelkich informacji na temat przebiegu procesu, realizacji produkcji i jakości produktu.

ImGo zapewnia użytkownikom informacje o bieżących zadaniach do wykonania oraz pozwala na wprowadzenie do systemu wymaganych informacji związanych z danym zadaniem lub zasobem przedsiębiorstwa.

2. Poziom operacyjny

Warstwa, w której sprawowana jest bezpośrednia kontrola nad bieżącym przebiegiem procesu i realizacją aktualnego planu produkcji. Na tym poziomie monitorowana jest efektywność zarówno całych linii produkcyjnych jak i poszczególnych gniazd roboczych.

ImGo wspiera kierowników zespołów, kierowników utrzymania ruchu, mistrzów, brygadzistów etc. Zapewnia im informacje niezbędne do analizy bieżącej realizacji zadań i planów jak i możliwość zarządzania operacyjnego.

3. Poziom zarządczy

Warstwa odpowiedzialna za sprawowanie nadzoru, monitoring realizacji produkcji i zarządzanie operacjami. Na tym poziomie rozliczany jest poziom wykonania dotychczasowych planów oraz wyznaczane są nowe cele na przyszłość.

ImGo wspiera poziom zarządczy głównie poprzez raportowanie stanu procesów produkcyjnych i utrzymaniowych na podstawie aktualnych, wiarygodnych i jednoznacznych danych.

Główne funkcjonalności

Kompletny zestaw funkcji do efektywnego zarządzania i rejestrowania procesów operacyjnych oraz przepływu materiałów w zakładach przemysłowych

  • Formularze

    Szerokie możliwości definicji funkcjonalnych formularzy

  • Identyfikacja

    Różne możliwości identyfikacji obiektu

  • Informacja

    Z każdym obiektem może zostać powiązana informacja w formie parametrów, plików oraz linków

  • Personalizacja

    Konfigurowalne dostępy użytkowników i grup do określonych obiektów, zasobów i formularzy

  • Workflow

    Możliwość definicji i monitorowania zadań pojedynczych i połączonych w powiązane ze sobą wątki

  • Architektura

    Sprawdzone technologie i uniwersalne możliwości

  • Licencjonowanie i wdrożenie

    Różne warianty zakupu licencji i przebiegu wdrożenia

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz, o co najczęściej pytają nasi Klienci i rozwiej swoje wątpliwości.

Sprawdź tutaj

Myślisz o rozwoju w kierunku monitoringu maszyn? Wypróbuj system ImProdis MES już teraz!

Zestaw startowy z monitoringiem 5 maszyn już od 21 000 PLN rocznie

Poznaj szczegóły
  • diagnozujemy/weryfikujemy potrzeby organizacji
  • dobieramy odpowiednie rozwiązania organizacyjne i techniczne, modelujemy zmiany, oceniamy rentowność inwestycji w rozwiązanie
  • przygotowujemy ludzi w organizacji na zmianę (konsultacje, warsztaty, szkolenia)
  • koordynujemy wdrożenie rozwiązań technicznych
  • wspieramy w utrzymaniu i rozwoju zmian organizacyjnych i technicznych

FAQ

Zobacz, o co najczęściej pytają Klienci zainteresowani systemem ImGo i poszerz swoją wiedzę w tym temacie.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas
1. Co to jest ImGo?

ImGo to system cyfrowego, mobilnego obiegu informacji i raportowania dla wsparcia procesów zarządzania i nadzoru nad obiektami, pracownikami oraz zasobami organizacji.

2. Jakie korzyści płyną ze stosowania systemu ImGo?

Główną korzyścią z zastosowania ImGo jest skuteczna transformacja cyfrowa firmy na poziomie zastąpienia papieru i arkusza kalkulacyjnego przez mobilne formularze oraz system bazodanowy.

3. Jak system ImGo integruje się z innymi systemami? Jak wygląda współpraca np. z systemem ERP, APS, CMMS, WMS?


System ImGo jest systemem bazodanowym, więc może się integrować z każdym innym systemem tego typu. Zarówno jako dostawca i odbiorca danych. Częstą praktyką jest wdrażanie systemu ImGo jako mobilnego interfejsu do wprowadzania informacji do istniejącego w firmie systemu, który takiej funkcjonalności nie posiada

4. Jak przygotować się do wdrożenia systemu ImGo?

Projekt wdrożenia systemu ImGo, tak jak każdy inny projekt, rozpoczynamy od określenia na jakie problemy, potrzeby czy wyzwania ma odpowiedzieć system i w jakim stopniu. Dopiero po ustaleniu tych kwestii możemy rozpocząć prace związane określeniem głównych użytkowników, interesariuszy projektu czy przeprowadzenia inwentaryzacji posiadanych maszyn i systemów, a także specyfikowania konkretnych wymagań. Na tym etapie można zaprosić do pomocy zewnętrznego konsultanta.

5. Od czego zacząć wdrożenie systemu ImGo?

Wdrożenie systemu ImGo warto zacząć od przygotowania wersji demonstracyjnej w postaci Proof of Concept lub Proof of Value. Oznacza to wdrożenie systemu w wersji ograniczonej funkcjonalnie lub obszarowo, ale w zakresie, który dowiedzie, że odpowiada on na główne cele projektu. Jest to etap biznesowego uzasadnienia inwestycji, w efekcie którego dostarczane jest tzw. MVP (z ang. Minimal Value Proposition)

6. Ile kosztuje system ImGo?

Cena systemu ImGo zależy od wielu czynników i może mieścić się w przedziale od kilku tysięcy do nawet kilkudzisięciu tysięcy złotych. Do głównych czynników warunkujących cenę systemu ImGo można zaliczyć liczbę użytkowników, obiektów i formularzy zakres funkcjonalny, sposób licencjonowania (wieczyste lub subskrypcyjne) czy sposób hostowania (lokalnie, w chmurze, hybrydowo).

7. Jakie branże zazwyczaj korzystają z systemu ImGo?

Pierwsze wdrożenia systemu ImGo miały miejsce w firmach zarządzających rozproszoną strukturą obiektów, czyli w branży wod-kan i ciepłowniczej. Potem pojawiły się implementacje w wielu firmach produkcyjnych m.in. z branży meblarskiej, automotive, spożywczej i innych.

8. Jak wygląda obsługa powdrożeniowa?

Obsługa powdrożeniowa dzieli się na gwarancyjną oraz pogwarancyjną (serwisową). Niezależnie od okresu, na obsługę powdrożeniową składają się procesy obsługi tzw. SR (z ang. Service Request), które obejmują przygotowywanie poprawek i obejść zgłoszonych błędów, aktualizacje wersji oprogramowania, monitoring wydajności systemu – ogólnie wszystkie zagadnienia związane z zapewnieniem ciągłości funkcjonowania w myśl zapisów SLA. Drugim obsługiwanym strumieniem zgłoszeń są tzw. FR (Functional Request), które polegają na wprowadzeniu ulepszeń, optymalizacji, zmian w konfiguracji czy dodawaniu nowych funkcji lub obszarów – czyli szeroko rozumiana rozbudowa systemu. Dodatkowo konsultanci odwiedzają zakład, w ​​​​​​gemba sprawdzają jak system jest wykorzystywany i zbierają feedback bezpośrednio od użytkowników.

9. Jakie są możliwości rozwoju systemu ImGo?

Typowe obszary rozwoju systemu ImGo to: • dodanie nowych funkcji, które nie zostały jeszcze zaimplementowane, • rozszerzenie systemu na nowe obszary np. wydziały, które nie zostały jeszcze zdigitalizowane, • integracja z systemami zewnętrznymi, dla których nie ustanowiono do tej pory kanałów komunikacji. Obszary te mogą oczywiście występować w różnych kombinacjach i zakresach.

10. Jak raportowane są dane z systemu ImGo? Czy mogę połączyć system MES z moim systemem BI? Czy mogę eksportować dane z systemu ImGo do Excela, Minitaba, Statistiki ?

ImGo zapisuje dane w standardowej bazie Microsoft SQL lub PostgreSQL, do której dostęp jest otwarty dla użytkowników o odpowiednim poziomie uprawnień. Dzięki temu, bez najmniejszego problemu, baza danych ImGo może zostać podłączona jako źródło danych do dowolnego rozwiązania klasy BI, a także innych narzędzi takich jak arkusze Excel, Google Sheet, Minitab czy Statistica.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Umów się na bezpłatną prezentację lub rozmowę na wskazany przez Ciebie temat.


    Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przez Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA oraz obowiązują na niej Polityka prywatności i Regulamin świadczenia usług Google.

    Jak przebiega proces bezpłatnej konsultacji?

    Uzupełniasz 
i wysyłasz formularz na stronie.

    W ciągu 1 dnia roboczego zadzwoni do Ciebie opiekun.

    W umówionym terminie spotkasz się zdalnie z naszym konsultantem.